úterý 13. prosince 2016

A co teda jíš ? #všechnoaporad

V hlavní roli jídlo #jakobytonekdybylojinak



"Když děláš ten šílený sport, to asi hodně jíš, ne?" Tak tuto větu slýchám zcela běžně. No a co si budeme.. Jím, a dost.. Druhá nejoblíběnější otázka je: "Tak to můžeš sníst úplně všechno, když denně tak trénuješ, že jo?" #kezby

Ale pravda je tak nějak uprostřed. Úplně si nedovedu představit, jak po talíři špaget s kuřecím masem a salátem sedám na AssaultAirBike - že nevíte, co to je? Věřte mi, tohle ani vědět nechcete.. Je to jako  jízda na kole, akorát to kolo hoří, vy hoříte a to proto, že jste v pekle! #somumrelauz1000krát. To by ty špagety skončili v záchodě. A přece z nejedné párty víte, jak blbě jdou z žaludku ven dlouhé nudle. #taktovubecneznam

Pravda je, že za crossfitové tréninky se bezesporu dají schovat nějaké ty čtverečky 2 tabulky čokolády večer v posteli nebo kousek půlka maminčiného šdrůdlu. Ale to opravdu jen po nějakém tréninku, který z vás vymáčkne i duši. 

A jak to teda celé vypadá ? Po všech dietách, které jsem (bezúspěšně) zkoušela držet #glutenfree #lowcarb #sugarfree #vegan jsem přišla na jednu (pro mě velice pozitivní) věc a to, že opravdu nemá cenu se omezovat v množství a druhu jídla. Prostě máte hlad ? Naložte si! Nestačilo ? Přidejte si! Nejedli jste už 24 hodin nic sladkého ? Tak ještě vydržte aspoň dalších 24 a pak, až se nikdo nebude koukat, tak si dejte. #trenerovivsechnozaprit

Měla jsem období, kdy jsem neměla chuť na maso, resp. vůbec jsme ho nejedla. (Hodně dávno před tím, než jsem začela dělat CrossFit a můj nejlepší výkon, který si zasloužil fotku na instagram, bylo šlapání 30 minut na stepru o zátěži 5 "kdyby to bylo víc, měla bych moc svalnaté nohy" #hahaha #princezna #verynajsbjůtifl). Hodně se změnilo s příchodem tréninků, které končíte v absolutním vyčerpání.. Tělo si řekne a vy byste ho měli poslouchat. Nemáte chuť cpát se masem? Nejezte ho. Máte chuť si dát steak ? Prostě si na něj zajděte. Nebo řekněte mamince, ty je umí nejlíp, jako ta moje.


Srandiček už bylo dost, jak teda vypadá můj jídelníček během tréninkového dne ? 


Snídaně 

Káva, Kafe, Kávička....

Pak se až může jít snídat, protože kávu na lačný žaludek, doporučuje 15 nutričních poradců z 10ti. #zejo #vime #moudro #takšupprokafe

Dále záleží, zda mám chuť na sladké, či na slané

Sladká snídaně

 Chia pudink s mangovým pyré - velmi zdravá snídaně plná vitamínů a tělu prospěšných látek 

Pudink:

100g chia semínek (doporučuji koupit kvalitnější)
250 ml kokosového mléka (může být i jiné nebo voda)
- smícháme a necháme, aby se z těchto surovin stala pudinková hmota (trvá cca 20 minut)

Pyré:

1 zralé mango 
pár kapek citrónu

- mango oloupeme a nakrájíme na kousky, rozmixujeme a zakapeme citrónem

- do skleničky vrstvíme pudink a pyré #mnam #vsechnosnim


Slaná snídaně

Vajíčka na #petstotisiczpusobu. Teda na 3, které umím. 
1) míchaná se slaninkou 2) volské oka (když nemáme šunku) 3) ham and eggs (máme šunku a všichni jsou happy). K tomu nějaká zalenina. Pečivo ne, jedeme přece #glutenfree 

Pozdější snídaně, před těžkým tréninkem #5000kcal :D




Oběd

To už je trošku těžší matematika :D. Zásada je jasná. Rýže nebo těstoviny a maso (jakékoli) + salát 
Porce jak pro otesánka #klasiš

2 kopečky rýže
200g kuřecích prsních plátků
10 třešňových rajčátek





Odpolední trénink  - BCAA před tréninkem, po tréninku mám vždy nachystaný protein s rozmixovanými jahodami, borůvkami nebo kouskem banánu, BCAA po tréninku 
Nejlepší NOCCO BCAA 



Večeře 


Ideálně bych si to každý den představovala ve formě all you can eat #dietky #veceružjenlehce
Vždyť to znáte, po tréninku byste okousali i gumu z volantu u auta.
 Dle hesla : eat clean, train dirty, dáme k večeři 

- 2 plátky lososa pečeného s bylinkami a citrónem v troubě nebo plátky kuřecího masa, batáty,
zeleninový salátek, troška ovoce, když cítím, že potřebuji cukry #vždycky 




Jím zdravě, ale někdy používám tatranku, jako lžičku na nutellu #lowcarb
A když se něco takového stane, vždy je tu pro mě AssaultBike, protože jinak bych se nevlezla do oblečků a #kdytitoneslusi..


Těšte se na články o Vánocích a taky nějaké přiblížení CrossFitových workoutů :) 








Žádné komentáře:

Okomentovat