úterý 7. února 2017

#ReebokCrossFitVýzva

Trenérem na 7 týdnů  



"Ahoj Michelle, vybrali jsme Tě jako patrona pro ReebokCrossFiVýzvu." (čti trenéra, člověka, kterého nováček bude nenávidět po dalších 7 týdnů života).






Tak takto zněla věta, která odstartovala 7 týdnů tréninku a příprav úplného, crossfitového nováčka na finále závodu, který se uskutečnil dne 1. února v mém oblíbeném gymu CrossFit Commited Prague, u příležitosti představení nových Reebok Nano 7 <3 #LAAAUF!





Takže fajn, během posledního zkouškového období v životě, musíš mezi učením a prací připravit člověka, který nikdy CrossFit nedělal, na první závody. #ráj #omgomgtonedam Co já, ale hlavně ten nováček. Prvních 5 minut nadšení vystřídalo zoufalství (teď to můžu přiznat), protože jsem si postupně vzpomínala na své, první tréninky.. "když Ti wallball spadne na ksich #norep". "Jak držíš tu osu?!" "Používej trapéz" "Aaaaaau" - jizva na holeni dodnes.. Ok, nikdy Lídě nemůžu úplně říct, že začátek je vlastně to nejhorší, co se Ti v CrossFitu může přihodit (teda až na první závody, to je opravdu #purehell). Od chvíle, kdy umíš většinu cviků pěkně obstojně technicky, už je to na Tobě, Tvojí vůli a chuti být lepší. Lehkou depresi vystřídalo nadšení! Přišly oblečky! #staynejhezšívcelýmgymu




První seznamování s CrossFitovým tréninkem probíhala skvěle, Liduška mě poslouchala a snažila se vše dělat perfektně technicky. Na začátku každého tréninku, jsem se vždy snažila Lídě vysvětlit techniku jednotlivých cviků, poté jsme z nich skládaly workouty. Nejhorší byly wallbally. Lhát si nebudeme, kolikrát jste ho hodili špatně a ještě hůř chytili? #petstotisickrat 





Jednou ráno jsem si říkala, že by bylo celkem vhodné zkusit si workout zajet s Lídou. 

První WOD
4 rounds for time

8 deadlift 50/35
8 ktb swing 16/12
25m lunges (výpady)
18 wallballs 9/6 #wtf



"Vždyť to není tak těžké, bude to rychlovka"... Jo, takže definice slova rychlovka by se musela velmi razantně změnit, aby to bylo #sprstemvnose 

Plíce jsem nechala někde u zdi s wallballama, už po druhém kole #mygod. Když jsem se pak válela po podlaze a tajně doufala, že tohle nebudu muset jet nikdy znova, vůbec mě nenapadlo, že 

Druhý WOD, bude ještě větší chuťovka v podobě 

2 rounds for time

1min burpees 
30s rest
1min box jump overs 
30s rest
1min push-ups
30s rest
1min cal row
30s rest
1min sit-ups
30s rest
1min push press
30s rest
1min ring rows
30s rest

#tonechces

Takže jsme 7 týdnů ladili techniku cviků, skákaly přes bednu, deadliftovaly, swingovaly a za odměnu vzpíraly. Chtělo se mi hrozně smát. když Lída říkala, že jí to nejde a že to nechápe. Viděla jsem sebe. V každé té reakci jsem viděla Michelle, na prvním tréninku vzpírání. 

A jak se blížil den závodů. začínala jsem být nervozní.. A kdy to bylo nejhorší? Když na hodinách začalo odpočítávání. 10-9-8-.......3-2-1-GO!! 

Ještě, než začalo samotné finále, proběhlo představení těch NEJLEPŠÍCH BOT, KTERÉ REEBOK @reebok_cz vyrobil <3. PR v nich padají úplně easy! Nano 7, láska na první obutí a power clean.

Po představení nových střevíčků pro princezny (i prince), proběhl zátěžová test. Přežily dokonce i seknutí sekerou #todomanezkoušejte #nejstehorstfuchs

A pak to přišlo ! Velké finále, na které jsme trénovaly 7 týdnů a proti nám, stálo 6 teamů, Lída si v prvním WOD zajela nejrychlejší čas za celo dobu #prtime a bylo z toho 2.místo. Čas 7:08. 

Druhé WOD bylo na psychiku víc, než jsem dokázala přiznat sama sobě, natož jí. V jejích neurotických reakcích, jsem opět viděla sebe, makala víc, než kdy předtím. Byla nezastavitelná, což zajistilo 1.místo ve WOD č. 2 ! #soproud

Jenže, co teď, když stav na 1. a 2.místě byl shodný? Rozhodla Farmer carry (farmářská chůze) - 15 kg kotouč v každé ruce a 2 minuty v kuse chodíš rovinky.. Liduška byla o fous na druhém místě, ale pro mě v tu chvíli byla vítěz za to, že se odhodlala CrossFit zkusit a hlavně závodit. 

Bylo to skvělé, být nějakou dobu trenérem a mám pro tyto lidi velký respekt. Celá akce byla krásně plynulá a hlavně, pekelně nám to slušelo i s mojí blondýnou z Londýna #nedelejtezejineznate. Milion fotek na instagramu, a hlavně ty nejhezčí i v tištěné podobě ! #superteplaky #teamovejoblecek


#reebok_cz nezklamal, co se týče vybavení (hešteg oblečky & střevíce) ani organizace a jsem velmi ráda, že mohu být součástí komunity CrossFiterů, kteří se navzájem podporují a užívají si veškeré společné chvíle.

Abych náhodou nezapomněla, nejlepší část výzvy přišla ve chvíli, kdy jsme s Markétkou naletěly k občerstvení - výborně jsme se i najedly, díky paleo rautu, který pro nás byl připraven (jak by řekla Markétka, #avastakysnim)



nejoblíbenější <3


CrossFitu zdar, jdu psát diplomku ! #zachvilijudr 









Žádné komentáře:

Okomentovat